Toekomstplannen

stichting-marijn-feest.jpg

Op eigen benen staan…

Meer en meer kan Fundación Marijn op eigen benen staan. Zo verhuren we vergaderruimtes en meubilair, er zijn inkomsten uit catering, sieradenverkoop en verhuur van kamers aan vrijwilligers. We hebben een kopieerservice uitgeprobeerd en we hebben de eerste betaalde cursussen gegeven. Ook zijn er drie nieuwe projecten gestart die worden gefinancierd vanuit andere organisaties: CARS, OIM en Plan Nicaragua. Deze projecten draaien volledig zonder financiële steun uit Nederland. We zijn dus hard aan de weg aan het timmeren als het gaat om financiële zekerheid. Onafhankelijk zijn we echter niet. We blijven steun nodig hebben.

Genoeg toekomstplannen

Sinds 2007 is er veel gebeurd en hebben we een boel bereikt, maar we zijn er nog niet. Er zijn nog steeds kinderen die onze hulp heel goed kunnen gebruiken. Bovendien heeft het gebouw onderhoud nodig, zijn de boeken en het lesmateriaal aan vervanging toe, willen we graag zonnepanelen op ons dak en kan ook het educatieve programma een update gebruiken. Toekomstplannen genoeg dus! En daarom blijven we de financiële steun uit Nederland nodig hebben.

VERTEL HET DOOR

Steun ons en zet je netwerk voor ons in! Vertel wie we zijn en wat we doen.

MELD JE AAN VOOR DE NIEUWSBRIEF

Vragen of ideeën? Vraag het gerust. We denken graag met je mee of helpen je verder...

Contactformulier

MEER STICHTING MARIJN