Gelukszaaiersdag op zondag 20 september!!

In 2009 heeft de Stichting Marijn haar eerste Gelukszaaiersdag georganiseerd. Een dag waarop de donateurs van de Stichting Marijn in het zonnetje worden gezet, en kunnen zien en horen wat er eigenlijk met hun bijdrage voor de projecten in Nicaragua gebeurt. Daarnaast is deze dag een uitgelezen kans voor belangstellenden om meer te weten te komen over het werk van Marijn in Bilwi, Nicaragua. Dit jaar wordt de derde editie gehouden op zondag 20 september.

Hiervoor wordt de prachtige natuurtuin van Jan van Os aan de Bolstweg 10 omgetoverd tot een heel klein stukje Nicaragua. Naast informatie over het land en de projecten van de Stichting Marijn zijn er heerlijke (Nicaraguaanse) hapjes en drankjes om van te proeven, kan er door de tuin gewandeld en op de vijver geroeid worden, en zorgen we voor muzikale omlijsting door djembé groep Sabar en zangkoor La Vita. Er zijn

verschillende activiteiten voor kinderen georganiseerd, zij kunnen knutselen, hun haren laten vlechten, bootje varen en in het kabouterbos ravotten.

Ook hopen wij op deze dag fondsen te werven voor de kinderprojecten in Nicaragua. Dat doen we door het veilen van diensten en artikelen. Op dit moment zijn we druk bezig met het verzamelen van de kavels hiervoor. Op onze Facebookpagina is regelmatig meer informatie te lezen over deze dag en de producten en diensten die we tijdens de veiling aanbieden.
Het bestuur van de stichting Marijn hoopt u te mogen verwelkomen op zondag 20 september. U kunt vrij inlopen tussen 11:00 en 16:00 uur op Bolstweg 10 in Mariaheide.