oude kleren

Oude kleren zijn hartstikke waardevol!

Stichting Uden Wereldwijd zamelt gebruikte kleding in. Het afgelopen jaar hebben bewoners uit de gemeente Uden iets meer dan 170.000 kilo textiel en schoenen weggebracht naar kledingcontainers van het het textielinzamelingsbedrijf Sympany. Stichting Uden Wereldwijd doneert de opbrengst daarvan aan maar liefst 23 plaatselijke organisaties. Wij mochten 1250 Euro in ontvangst nemen. Daar zijn we ontzettend blij mee!!

TrapInjuni2016Mooie opbrengst Trap In

We kregen we een hele mooie cheque uitgereikt van de Trap In. Ondanks het frisse, regenachtige weer en iets minder deelnemers werd er op Tweede Pinksterdag toch weer een superbedrag bij elkaar gefietst. Zo´n dertien goede doelen kregen ieder maar liefst 2400 Euro! Waaronder dus ook de Stichting Marijn. Daar zijn we geweldig blij mee. Organisatie en vrijwilligers van de Trap In bedankt! En natuurlijk ook hartelijk dank aan alle fanatieke fietsers. Op de foto, helemaal links, bestuurslid Ellen Romviel die de cheque in ontvangst neemt.

CommunicantenErpjuni2016 01Samen delen

"Samen delen", dat was het thema van de communicantjes van de Sint Servatiuskerk in Erp. En dat hebben ze gedaan! Allemaal hebben ze wat van hun spaargeld gedeeld met kinderen in Nicaragua. Op zaterdag 17 juni, tijdens de dankdienst in de kerk overhandigden ze het mooie bedrag van 410,48 Euro aan de Stichting Marijn. Dank jullie wel! Op de foto overhandigen enkele van de in totaal 34 communicantjes de symbolische cheque aan Jet van Os.

meisjesactiviteitKom en koop! Rommelmarkten Stichting Marijn

Binnenkort staat de Stichting Marijn weer op een aantal rommelmarkten. Bestuurslid Ellen Romviel heeft een team van enthousiaste dames en een enkele heer verzameld om samen naar deze markten te gaan. De kraam staat altijd vol met mooie spullen die we van verschillende mensen krijgen om te verkopen. De opbrengst van alles wat verkocht wordt, gaat zonder enige aftrek voor welke kosten dan ook helemaal 100% naar de projecten in Nicaragua. Dus kom en koop!

Programma: