oude kleren

Oude kleren zijn hartstikke waardevol!

Stichting Uden Wereldwijd zamelt gebruikte kleding in. Het afgelopen jaar hebben bewoners uit de gemeente Uden iets meer dan 170.000 kilo textiel en schoenen weggebracht naar kledingcontainers van het het textielinzamelingsbedrijf Sympany. Stichting Uden Wereldwijd doneert de opbrengst daarvan aan maar liefst 23 plaatselijke organisaties. Wij mochten 1250 Euro in ontvangst nemen. Daar zijn we ontzettend blij mee!!

TrapInjuni2016Mooie opbrengst Trap In

We kregen we een hele mooie cheque uitgereikt van de Trap In. Ondanks het frisse, regenachtige weer en iets minder deelnemers werd er op Tweede Pinksterdag toch weer een superbedrag bij elkaar gefietst. Zo´n dertien goede doelen kregen ieder maar liefst 2400 Euro! Waaronder dus ook de Stichting Marijn. Daar zijn we geweldig blij mee. Organisatie en vrijwilligers van de Trap In bedankt! En natuurlijk ook hartelijk dank aan alle fanatieke fietsers. Op de foto, helemaal links, bestuurslid Ellen Romviel die de cheque in ontvangst neemt.

CommunicantenErpjuni2016 01Samen delen

"Samen delen", dat was het thema van de communicantjes van de Sint Servatiuskerk in Erp. En dat hebben ze gedaan! Allemaal hebben ze wat van hun spaargeld gedeeld met kinderen in Nicaragua. Op zaterdag 17 juni, tijdens de dankdienst in de kerk overhandigden ze het mooie bedrag van 410,48 Euro aan de Stichting Marijn. Dank jullie wel! Op de foto overhandigen enkele van de in totaal 34 communicantjes de symbolische cheque aan Jet van Os.

fietseninbilwi

Ook dit jaar weer Trap In voor Stichting Marijn!

Al jarenlang worden er op Tweede Pinksterdag flink wat fietskilometers in de omgeving van Uden en Volkel afgelegd. Stichting Trap In organiseert dan een fietstocht van 50 kilometer. De opbrengst van het inschrijfgeld en de sponsorbedragen wordt gedeeld met een vijftiental organisaties die een link hebben met Uden of Volkel. De Stichting Marijn mag dit jaar ook meedelen! Dus, op 16 mei allemaal op de fiets naar Uden om een flinke opbrengst bij elkaar te trappen!

Ook als u niet mee fietst kunt u de Trap steunen, kijk voor meer informatie op de site van de Trap In.